مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 14:152020-07-22سياسي

سمت جدید عدل هاشمی پور در سازمان اقتصادی کوثر


عدل هاشمی پور به سمت رییس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر و عضو شورای راهبردی واقتصادی بنیاد شهید منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه،  عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم شهرستان های چهارگانه کهگیلویه در مجلس به ریاست هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر منصوب شد.

 در نشست اعضاء هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر که در دفتر این سازمان برگزار شد طی حکمی از سوی معاون ریاست جمهوری ، عدل هاشمی پور به عنوان ریاست هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر و عضو شورای راهبردی اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب و لوح حکم انتصاب و با حفظ سمت مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز این سازمان به وی اعطا شد.

سازمان اقتصادی کوثر بزرگترین مجموعه اقتصادی متعلق به بنیاد شهید است که این سازمان دارای هلدینگ های متعدد و شرکتهای بزرگ در زمینه های اقتصادی ، صنعت و معدن، انرژی، کشاورزی و گردشگری فعالیت دارد.

متن حکم سعید اوحدی به شرح زیر است:   جناب آقای مهندس عدل هاشمی با سلام نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند شما، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رییس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر منصوب می گردید.

انتظار می رود با همکاری و همراهی مدیریت عامل و اعضای محترم هیأت مدیره و در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمت جدید عدل هاشمی پور در سازمان اقتصادی کوثر

سمت جدید عدل هاشمی پور در سازمان اقتصادی کوثر