مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 11:052020-07-22اجتماعي

حاشیه شهرها به کانون آسیب های اجتماعی تبدیل شده است


حاشیه شهرها به کانون ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یدالله موحد ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید میدانی از برخی نقاط حاشیه شهر کرمان از جمله سکونتگاه صنعتی و روستای شیشه گر بیان داشت: نقاط حاشیه شهرها به جایی برای بزهکاران تبدیل شده و شاهد بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در این مناطق هستیم.

وی افزود: شاهدیم که تعداد زیادی از افراد ساکن در مناطق حاشیه شهرها اقداماتی را که نمی توانند در درون شهرها انجام دهند در این منطقه ها به راحتی انجام می دهند.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: کار ساماندهی حاشیه شهرها بسیار پیچیده است ضمن اینکه این مناطق باید از جهات مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، … مد نظر واقع شوند.

موحد تصریح کرد: در راستای ساماندهی حاشیه شهرها باید به نقاط قوت و ضعف برنامه های اجرا شده در این مناطق توجه شود ضمن اینکه باید با انجام بازدیدها و مطالعات میدانی برای هر کدام از خانواده های حاضر در این مناطق برنامه ریزی جداگانه داشته باشیم و تصمیمات متفاوتی بگیریم.

وی گفت: دستگاه قضا با رویکرد پیگیری مشکلات حاشیه شهرها به میدان آمده است لذا امروز مدیران و مسئولان نهادهای حاکمیتی و عمومی با دلسوزی باید اقدامات و برنامه هایی برای این مناطق در نظر بگیرند که حتی یک نوجوان در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه شهرها به کانون آسیب های اجتماعی تبدیل شده است

حاشیه شهرها به کانون آسیب های اجتماعی تبدیل شده است