مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 09:352020-07-22ورزشي

بازدید رییس کمیته ملی المپیک از صندوق حمایت از قهرمانان


جهت همکاری و تعامل بیشتر صندوق حمایت از قهرمانان و کمیته ملی المپیک، صبح امروز چهارشنبه (1 مردادماه) سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با سید مصطفی ابطحی مدیرعامل صندوق دیدار کرد.

- جهت همکاری و تعامل بیشتر صندوق حمایت از قهرمانان و کمیته ملی المپیک، صبح امروز چهارشنبه (1 مردادماه) سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با سید مصطفی ابطحی مدیرعامل صندوق دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، در این دیدار صمیمانه سیدرضاصالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، سیدمصطفی ابطحی مدیرعامل، موسوی رییس هیئت مدیره، کثیرالولد عضو هیئت مدیره، کرباسی مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه صندوق حمایت حضور داشتند.

در این نشست، دکترابطحی با بیان برنامه ها و اهداف صندوق اظهار امیدواری کرد که از حمایت کمیته ملی المپیک در نهایی کردن و به ثمر رساندن برنامه ها برخوردار گردد.

دکتر صالحی امیری نیز در این دیدار با تایید برنامه های در دست اقدام، جایگاه صندوق را در ارائه خدمات بیمه به قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور مورد تایید قرار داد و همچنین در ادامه پیرامون مسائل و ظرفیت های مختلف همکاری فی مابین مجموعه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و کمیته ملی المپیک بحث و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس کمیته ملی المپیک از صندوق حمایت از قهرمانان

بازدید رییس کمیته ملی المپیک از صندوق حمایت از قهرمانان