مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 08:302020-07-22فرهنگي

موزه هایی که محبوب نیستند


با اینکه موزه‎های برلین خانه شاهکارهای هنری و آثار تاریخی ارزشمند هستند، اما به نسبت سایر موزه های بزرگ از محبوبیت چندانی برخوردار نیستند و با بحران کرونا این شرایط وخامت بیشتری پیدا کرده است.

- با اینکه موزه‎های برلین خانه شاهکارهای هنری و آثار تاریخی ارزشمند هستند، اما به نسبت سایر موزه های بزرگ از محبوبیت چندانی برخوردار نیستند و با بحران کرونا این شرایط وخامت بیشتری پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، با وجود اختصاص میلیون ها یورو بودجه به موسسات فرهنگی هنری برلین، 19 موزه که توسط بنیاد میراث فرهنگی پروس اداره می شوند، در طول سال گذشته میزبان فقط 4.

2 میلیون بازدیدکننده بودند؛ این درحالی است که سال گذشته موزه لوور فرانسه به تنهایی 9.

6 میلیون بازدیدکننده داشت.

پس از آنکه نتایج بررسی که به دستور آنگلا مرکل صورت گرفته بود موسسات فرهنگی و هنری آلمان را ناکارآمد، منسوخ و غیرقابل دسترس ارزیابی کرد، آلمان ایجاد تغییرات اساسی را دستور کار قرار داد.

در حالت عادی فقط تعداد انگشت شماری از بازدیدکنندگان در سالن های مختلف موزه هنری گمالده گالری در شهر برلین حضور دارند، این درحالی است که این موزه خانه شاهکارهای هنرمندان بزرگی همچون رامبراند ، کاراواجو و فرمیر است و در سال گذشته فقط 310 هزار نفر بازدیدکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه هایی که محبوب نیستند

موزه هایی که محبوب نیستند