مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:452020-07-22حوادث

انهدام یک باند موادمخدر در عملیات مشترک پلیس یزد و اصفهان


فرمانده انتظامی استان یزد از انهدام یک باند مواد افیونی و کشف 193 کیلوگرم تریاک طی عملیات مشترک پلیس یزد و اصفهان خبر داد.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد از انهدام یک باند مواد افیونی و کشف 193 کیلوگرم تریاک طی عملیات مشترک پلیس یزد و اصفهان خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد با بیان این که مبارزه بی امان علیه سوداگران مرگ یکی از اولویت های اجرایی پلیس است، اظهار کرد: با کار گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد مطلع شدند که قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله موادافیونی از جنوب کشور به شهرستان کرج را دارند.

وی افزود: ماموران پلیس یزد با رصد دقیق، محل تردد خودروهای حامل محموله افیونی را در محورهای مواصلاتی غرب استان اصفهان شناسایی و نتیجه کار اطلاعاتی خود را در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس استان اصفهان به مسیر تردد قاچاقچیان اعزام و در یک عملیات ضربتی که با هدایت اطلاعاتی پلیس یزد موفق به متوقف کردن سه دستگاه خودروی سواری سوداگران مرگ در محل مورد نظر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت پلیس، سردار بهدانی فرد در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات مشترک 193 کیلوگرم تریاک کشف و چهار نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یک باند موادمخدر در عملیات مشترک پلیس یزد و اصفهان

انهدام یک باند موادمخدر در عملیات مشترک پلیس یزد و اصفهان