مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:152020-07-22فرهنگي

وقتی «شنای پروانه» درس عبرت بقیه می شود


آنچه در اکران «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف2» اتفاق افتاد که اتقاقا هر دو فیلم های بززگی برای جذب مخاطب بودند نشان داد در شرایط فعلی چاره ای جز اکران آنلاین نیست.

- نوید محمودی می گوید: آنچه در اکران  شنای پروانه و خوب، بد، جلف2 اتفاق افتاد که اتقاقا هر دو فیلم های بززگی برای جذب مخاطب بودند نشان داد در شرایط فعلی چاره ای جز اکران آنلاین نیست.

کارگردان فیلم سینمایی هفت و نیم که قرار است فیلم خود را از هشتم مردادماه به صورت آنلاین اکران کند، در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه با توجه با فعالیت سینماها چرا تصمیبم به اکران آنلاین گرفته که ریسک کپی شدن فیلم هم وجود دارد، بیان کرد: سینما باز است ولی عملا مخاطبی ندارد.

همین اخیرا شنیدم که گفته شد هیچ وقت در این روزها (پس از بازگشایی سینماها) سالن ها به نصف ظرفیت خود هم نرسیدند، برای همین احساس می کنم باید این روزها را با چنین تصمیم هایی گذراند، چون اگر می خواهید مخاطب فیلم شما را ببیند باید راهی پیدا کنید و اکران آنلاین برای پیدا کردن مخاطب راه خوبی است.

محمودی ادامه داد: ولی مهم تر از همه این ها باید بگویم یکی از دلایلی که به اکران آنلاین فکر می کنید برای این است که چاره ای جز این نیست، چون دو فیلم شنای پروانه و خوب، بد، جلف 2 را اکران کردیم، دو فیلمی که برای جذب مخاطب فیلم های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «شنای پروانه» درس عبرت بقیه می شود

وقتی «شنای پروانه» درس عبرت بقیه می شود