مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 17:552020-07-21اقتصادي

بنگاه های کوچک اقتصادی در شاهرود تسهیلات دریافت می کنند


فرماندار شاهرود با بیان اینکه بنگاه های کوچک اقتصادی در این شهرستان تسهیلات دریافت می کنند، گفت: این تسهیلات برای جبران آسیب های کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری شامگاه سه شنبه در نشست رزمایش مواسات و کمک مومنانه شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه رزمایش مواسات سعی دارد تا به آسیب دیدگان کرونا کمک کند، ابراز کرد: بخشی از کمک ها در قالب وام و تسهیلات قرض الحسنه در اختیار بنگاه های کوچک آسیب دیده از بابت بیماری کرونا در سطح شهرستان شاهرود قرار گرفته تا احیا شوند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات ارائه می شود تا از تعطیلی بنگاه های کوچک جلوگیری شود، افزود: بسیاری از بنگاه های اقتصادی و تولیدی شهرستان از بابت کرونا و مسائل مرتبط با آن آسیب دیدند و این راه حل یکی از اقدامات برای احیای آنها است.

اجرای مواسات در 3 مرحله فرماندار شاهرود با بیان اینکه رزمایش مواسات در مرحله دوم در سه نوبت از امروز اجرا شده است، تاکید کرد: دهه ولایت و امامت، دهه نخست محرم و دهه آخر صفر سه مرحله ای است که این رزمایش در سطح شهرستان شاهرود برگزار می شود.

فخری با بیان اینکه موج اول کرونا تجربه نشده بود اما خصوصیات موج دوم متفاوت شده و تجارب ارزنده دوره اول حتماً کمک کار خواهد بود، گفت: همدلی بین مردم در مرحله نخست نشان داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های کوچک اقتصادی در شاهرود تسهیلات دریافت می کنند

بنگاه های کوچک اقتصادی در شاهرود تسهیلات دریافت می کنند