مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-21اقتصادي

کاهش 50 درصدی خدمات پستی در تایباد و باخرز به دلیل شیوع کرونا


رییس اداره پست تایباد و باخرز گفت: شیوع ویروس کرونا و مراجعه نکردن مردم به صورت حضوری به این مرکز، ارائه خدمات پستی را نسبت به سال گذشته 53 درصد کاهش داده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره پست تایباد و باخرز گفت: شیوع ویروس کرونا و مراجعه نکردن مردم به صورت حضوری به این مرکز، ارائه خدمات پستی را نسبت به سال گذشته 53 درصد کاهش داده است.

برهان حقیقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 18 هزار و 300 فقره خدمات پستی در این شهرستان ثبت و 38 هزار مرسوله پستی از مناطق روستایی و شهری تایباد به مقصدهای مختلف ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 800 کارت هوشمند سوخت در باجه پستی این شهرستان برای دریافت متقاضیان به جا مانده است، افزود: در شرایط کنونی سلامت افراد بسیار حائز اهمیت است و کلیه خدمات به صورت مجازی و غیر حضوری ارائه می شوند.

حقیقی بیان کرد: طرح هوشمندسازی کارت های ملی از سال 93 آغاز و تا کنون 14 هزار و 505 عدد کارت هوشمند ملی در دو شهرستان تایباد و باخرز به متقاضیان واگذار شده که از این تعداد 10 هزار و 477 کارت مربوط به تایباد بوده است.

وی گفت: در حال حاضر هشت دفتر پیشخوان رسمی و دارای پروانه در شهرستان های تایباد و باخرز فعالیت دارند و همچنین 40 صندوق پستی در این دو شهرستان نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی خدمات پستی در تایباد و باخرز به دلیل شیوع کرونا

کاهش 50 درصدی خدمات پستی در تایباد و باخرز به دلیل شیوع کرونا