مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-21سياسي

ارائه تسهیلات ویژه خیرین مسکن ساز برای کمک به تأمین مسکن اقشار محروم


یک فوریت ارائه تسهیلات ویژه خیرین مسکن ساز برای کمک به تأمین مسکن اقشار محروم در صحن علنی شورای شهر تهران به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران نوبت به بررسی طرح ارائه تسهیلات ویژه به خیرین مسکن ساز رسید.

مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در خصوص دلایل فوریت بررسی این طرح گفت: مطابق اصل 31 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است.

وی ادامه داد: دولت موظف است با رعایت اولویت برای آن ها که نیازمندتر هستند به خصوص روستانشینان و کارگران زمینه اجرای این اصل را فراهم کند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: این مسأله علی رغم مداخلات دولت و فعالیت های خیرین به علت ماهیت سرمایه ای و بدل شدن سرپناه به یک کالای سرمایه ای از دسترس بسیاری از شهروندان دور مانده است که روند افزایش نرخ مسکن در سال های اخیر سبب شده است تا شاهد طولانی شدن دوره زمانی توان خرید مسکن در تهران برای اقشار متوسط و دور از دسترس شدن خرید مسکن برای اقشار محروم شویم.

وی افزود: از دیگر سو امام خمینی (ره) با افتتاح حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) در جمهوری اسلامی ایران سنگ زیربنای رفع معضل مسکن در کشور را با تکیه بر توان خیرین بنا نهادند و در ادامه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات ویژه خیرین مسکن ساز برای کمک به تأمین مسکن اقشار محروم

ارائه تسهیلات ویژه خیرین مسکن ساز برای کمک به تأمین مسکن اقشار محروم