مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-21اقتصادي

نرخ معاینه فنی تا 20 درصد افزایش می یابد


مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: اکنون نرخ دریافت معاینه فنی خودروهای سبک در کشور 37 هزار تومان است، اما با توجه شرایط و باری که به مراکز معاینه فنی خودرو ها تحمیل می شود قرار است در آینده بین 10 تا 20 درصد به این رقم اضافه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سعید قیصر در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه روزانه 35 هزار خودرو در کشور معاینه فنی شامل معاینه فنی برتر و عادی دریافت می‌کنند، افزود: موضوع کاهش آلایندگی و اخذ معاینه فنی برای خودروها یک اصل است و باید از سوی رانندگان و صاحبان خودروها رعایت شود.

وی به مردم و مالکان خودرو ها توصیه کرد، به مراکز معاینه فنی خودرو اطمینان داشته باشند و به منظور حفاظت از محیط زیست و حفظ سلامتی شهروندان برای اطمینان از میزان آلایندگی و ایمنی خودرو های خود با پرداخت هزینه اندکی به این مراکز مراجعه کنند.

قیصر تاکید کرد: خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده شهر تهران توسط دوربین های مجهز در سیستم سیمفا(سامانه یکپارچه معاینه فنی کشور) شناسایی و اعمال قانون خواهند شد و خودروهای فاقد معاینه فنی که در شهر تهران تردد می کنند روزانه 50 هزار تومان جریمه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: همه مراکز معاینه فنی اکنون باز و آماده پذیرش متقاضیان دریافت معاینه فنی هستند و ساعت کار آنها از ساعت 8 تا 16 و 30 دقیقه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ معاینه فنی تا 20 درصد افزایش می یابد

نرخ معاینه فنی تا 20 درصد افزایش می یابد