مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-21سياسي

تحقق رویای اقتصاد بدون نفت در سایه وفاق ملی


هفته گذشته نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ارتباطی تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار داشتند.

در این دیدار بیانات هبر انقلاب و رییس جدید مجلس شورای اسلامی حاوی مطالب ونکاتی بود که برخلاف نظرات برخی کارشناسان مبنی‌بر نگرانی نسبت به روابط دولت و مجلس و همچنین آینده اقتصادی ایران،‌ نویدبخش فردایی بهتر برای ایران اسلامی بود.

مقام معظم رهبری در این دیدار از یک سو توهین و دشنام به دولتمردان را جایز ندانستند و آن را حرام شرعی برشمردند و از سوی دیگر با لزوم توجه بر حق مجلس در سوال و تفحص بر جلوگیری از مجادله و منازعه میان قوا و دستگاه‌های کشور تاکید داشتند.

محمدباقر قالیباف هم که با رای اکثریت مردم تهران به یازدهمین دوره مجلس راه یافته و با آرای قاطع نمایندگان بر کرسی ریاست این دوره از خانه ملت تکیه نزده نیز در صحبت‌های خود پرداختن به هر گونه مسائل حاشیه‌ای که مجلس را از حل مسائل مردم دور کند، خطا دانسته و بر ضرورت همکاری قوا تاکید کرده بود.

صحبت‌های رییس جدید قوه مقننه بیانگر این مهم است که مجلس یازدهم به ویژه ریاست آن به دنبال مچ‌گیری از دولت نبوده و تنها در مسیر حقوق خود در مواردی همچون نظارت و تحقیق و تفحص، در راستای وفاق ملی و همدلی و تعامل دولت و مجلس و قوای سه گانه گام بر می‌دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق رویای اقتصاد بدون نفت در سایه وفاق ملی

تحقق رویای اقتصاد بدون نفت در سایه وفاق ملی