مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-21اقتصادي

130 کیلومتر روکش آسفالت در اردبیل اجرا می شود


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در سالجاری عملیات روکش و آسفالت 130 کیلومتر از راه های مواصلاتی استان اردبیل اجرایی می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در سالجاری عملیات روکش و آسفالت 130 کیلومتر از راه های مواصلاتی استان اردبیل اجرایی می شود.

کلیم الله وثوقی 31 تیرماه در جریان بازدید از عملیات روکش آسفالت در محور اردبیل – آستارا اظهار کرد: با تلاش اکیپ های راهداری عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است که تا پایان فصل کاری این برنامه ادامه خواهد داشت.

وی از اختصاص 60 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های روکش و آسفالت محورهای مواصلاتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه در محورهای شمالی، جنوبی و شرق و غرب استان در حال انجام است تا هموطنان در ترددهای روزانه خود با مشکلی روبرو نشوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل یکی از محورهای پرتردد استان را راه چهاربانده اردبیل به نمین و اتصال به آستارا اعلام کرد و گفت: در این مسیر به طول چهار کیلومتر عملیات بهسازی و روکش آسفالت و همچنین چهار کیلومتر درزگیری و لکه گیری با 2 میلیارد تومان اعتبار شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 کیلومتر روکش آسفالت در اردبیل اجرا می شود

130 کیلومتر روکش آسفالت در اردبیل اجرا می شود