مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-21اقتصادي

انجام مطالعات طرح منظومه روستایی در 17 بخش استان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مطالعات طرح منظومه های روستایی با هدف توسعه پایدار و با رویکرد اقتصادی، اجتماعی و اشتغال زایی در 17 بخش استان در حال انجام است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مطالعات طرح منظومه های روستایی با هدف توسعه پایدار و با رویکرد اقتصادی، اجتماعی و اشتغال زایی در 17 بخش استان در حال انجام است.

رضا خواجه ای صبح امروز (31 تیرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی با هدف تجمیع توانمندی ها و پتانسیل های موجود در روستاها در زمینه های مختلف، به منظور تقویت پایدار روستاها تهیه شده و منظومه های روستایی در 17 بخش استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی با پیشرفت 90 درصد در دست تهیه بوده که طرح منظومه روستایی در بخش مرکزی طارم تهیه و در مرحله تصویب است.

وی افزود: مطالعات طرح توسعه منظومه روستایی با هدف توسعه پایدار و با رویکرد اقتصادی، اجتماعی و اشتغال زایی در استان از سوی مشاوران انجام شده، همچنین تسهیل گرانی نیز برای شناسایی ظرفیت های توسعه و اشتغال در روستاهای استان انتخاب شده اند.

این مسئول با اشاره به اینکه در قالب این طرح، ظرفیت ها و محدودیت های توسعه روستاها مطالعه، برنامه ریزی و عملیاتی می شود، ادامه داد: شناخت ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات طرح منظومه روستایی در 17 بخش استان

انجام مطالعات طرح منظومه روستایی در 17 بخش استان