مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-20سياسي

تخصیص 500 میلیارد تومان برای عمران شهری اردبیل


رییس مجمع نمایندگان استان از اختصاص 500 میلیارد تومان برای عمران شهری اردبیل توسط قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء(ص) خبر داد و گفت: راه اندازی تراموا یا قطار داخل شهری سبک در اردبیل از مهمترین پروژه های عمران شهری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  طی جلسه ای که روز گذشته با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حضور استاندار اردبیل و شهردار اردبیل برگزار شد، برخی از پروژه های قابل توجه که نقش اساسی در توسعه زیر ساخت ها در استان به ویژه مرکز آن دارند توسط قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء (ص) تامین اعتبار خواهد شد.

وی با بیان اینکه راه اندازی قطار داخل شهری سبک یا همان تراموا از مهمترین این پروژه ها است، افزود:  احداث 4پل غیرهمسطح که قطعا در تسریع و روان سازی ترافیک شهری در اردبیل نقش حیاتی خواهد داشت نیز از دیگر پروژه هایی است که توسط قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء(ص) تامین اعتبار می شود.

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان همچنین از احداث بیمارستان هزار تختخوابی در محوطه دانشگاه علوم پزشکی استان نیز خبر داد و گفت: برای اجرای این بیمارستان که از قول های مهم انتخاباتی بنده  به مردم شریف استان است تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 500 میلیارد تومان برای عمران شهری اردبیل

تخصیص 500 میلیارد تومان برای عمران شهری اردبیل