مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 14:052020-07-20سياسي

مدیرکل دفترتوسعه مشارکت های مردمی ستادمبارزه با موادمخدر منصوب شد


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی مصطفی جمالی را به عنوان مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسکندر مؤمنی در این حکم آورده است: جناب آقای دکتر مصطفی جمالی سلام علیکم بنا به پیشنهاد معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی و با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم، شما را به سمت مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر منصوب می نمایم.

لازم است با هدف تقویت در حوزه مشارکت های مردمی و اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر و روان گردان ها نسبت به اتخاذ راهکارهای مناسب جهت مصون سازی جامعه از آسیب ها و تهدیدهای ناشی از مواد مخدر و روان گردان ها با بهره گیری و استفاده از تمامی ظرفیت های مردمی، اصناف و خیرین جامعه و جلب همکاری و مشارکت ها دستگاه های اجرایی و اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور اجرای سیاست ها و مصوبات ستاد با برنامه ریزی دقیق و هدفمند اهتمام و تلاش نمایید.

توفیق شما را در راستای انجام این مأموریت خطیر و اجرای برنامه ها با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی از درگاه پروردگار قادر متعال خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دفترتوسعه مشارکت های مردمی ستادمبارزه با موادمخدر منصوب شد

مدیرکل دفترتوسعه مشارکت های مردمی ستادمبارزه با موادمخدر منصوب شد