مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-20اقتصادي

مطالعات منظومه های روستایی در 17 بخش زنجان اجرا می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، گفت: مطالعات منظومه های روستایی در 17 بخش استان زنجان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی با پیشرفت 90 درصد در دست تهیه می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان رضا خواجه ای، گفت: طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی با هدف تجمیع توانمندی ها و پتانسیل های موجود در روستاها در زمینه های مختلف به منظور تقویت پایدار روستاها تهیه شده است.

وی با بیان اینکه، مطالعات منظومه های روستایی در 17 بخش استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی با پیشرفت 90 درصد در دست تهیه است، ادامه داد: طرح منظومه روستایی در بخش مرکزی طارم تهیه شده و در مرحله تصویب است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، خاطر نشان کرد: مطالعات طرح توسعه منظومه روستایی با هدف توسعه پایدار و با رویکرد اقتصادی، اجتماعی و اشتغال زایی در استان از سوی مشاوران انجام شده، همچنین تسهیل گرانی نیز برای شناسایی ظرفیت های توسعه و اشتغال در روستاهای استان انتخاب شده است.

خواجه ای با اشاره به اینکه، در قالب این طرح، ظرفیت ها و محدودیت های توسعه روستاها مطالعه، برنامه ریزی و عملیاتی می شود، یادآور شد: شناخت ظرفیت ها و محدودیت های توسعه هر روستا از نظر اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی از بخش های این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات منظومه های روستایی در 17 بخش زنجان اجرا می شود

مطالعات منظومه های روستایی در 17 بخش زنجان اجرا می شود