مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-20اقتصادي

تامین لاستیک، سوخت و لوازم یدکی برای کامیون داران ضروری است


معاون اول رییس جمهور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کامیون داران بر ضرورت تامین به وفور لاستیک و لوازم یدکی برای کامیون داران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کامیون داران پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با بیان اینکه کامیون داران انسان های شریف، زحمتکش و پرتلاشی هستند که سالانه حمل و نقل میلیون ها تن کالا و مایحتاج مردم بر دوش آنها و ناوگان حمل و نقل باری کشور قرار دارد، گفت: کامیون داران نقش پراهمیتی در حمل و نقل کالاها و مایحتاج مردم ایفا می کنند و دستگاه های ذی ربط باید نسبت به حل مسائل و مشکلات آنها به فوریت اقدام کنند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید اقدامات لازم در جهت حل مشکلات کامیون داران برای تامین لاستیک، سوخت و قطعات و لوازم یدکی انجام شود، اظهار داشت: لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش بینی های لازم را برای تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز کامیون داران و نیز تقویت نظارت بر قیمت این اقلام انجام دهد و بانک مرکزی نیز ارز مورد نیاز تولید داخل و واردات این اقلام را با اولویت فراهم کند.

جهانگیری همچنین با اشاره به مطالبه دیگر مطرح شده در جلسه برای پرداخت یارانه بیمه تامین اجتماعی کامیون داران، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین لاستیک، سوخت و لوازم یدکی برای کامیون داران ضروری است

تامین لاستیک، سوخت و لوازم یدکی برای کامیون داران ضروری است