مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-19اجتماعي

تکذیب خبر تخریب، دستکاری و بسته شدن غار کشف شده در روستای «مارهموار»


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان انتشار اخباری مبنی بر تخریب، دستکاری و بسته شدن غار کشف شده در روستای مارهموار از توابع شهرستان بهار را تکذیب کرد.

- تکذیب خبر تخریب، دستکاری و بسته شدن غار کشف شده در روستای مارهموار ایسنا/همدان معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان انتشار اخباری مبنی بر تخریب، دستکاری و بسته شدن غار کشف شده در روستای مارهموار از توابع شهرستان بهار را تکذیب کرد.

مهدی صفی خانی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت غار کشف شده در سال گذشته در روستای مارهموار از توابع شهرستان بهار، اظهار کرد: سال گذشته در عملیات معدنکاری یکی از واحدهای معدنی استان با یک حفره ریزش کرده روبرو می شوند که در ظاهر به شکل غار بوده است.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع این موضوع به محیط زیست تیمی برای بررسی اولیه به محل اعزام شد که آثار و بقایای موجود در این محل نشان از غار بودن آن داشت، افزود: با توجه به ریزش خاک و سنگ در داخل غار به علت انجام عملیات معدنکاری و اینکه به کجا راه دارد، مشخص نبود بنابراین برای بررسی غار بودن آن محل با همکاری سازمان صنعت ،معدن و تجارت اقداماتی انجام شده است.

صفی خانی با بیان اینکه هفته گذشته آخرین بازدید سازمان صمت با استفاده از دستگاه های دقیق و حضور سازمان زمین شناسی کشور انجام شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر تخریب، دستکاری و بسته شدن غار کشف شده در روستای «مارهموار»

تکذیب خبر تخریب، دستکاری و بسته شدن غار کشف شده در روستای «مارهموار»