مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-19سياسي

معضل عروسی های زیرزمینی در لرستان/ علیه برگزارکنندگان اعلام جرم می شود


برگزاری مراسم های عروسی و عزا در لرستان همچنان عامل شیوع ویروس کرونا در این استان شده تا دادستان خرم آباد خبر از برخورد با برگزارکنندگان این مراسم ها بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با وجود تعطیلی تالارها و اعلام ممنوعیت برگزاری مراسمات عزا و عروسی و هرگونه تجمع در شهرهای لرستان، اما همچنان برگزاری مراسمات عروسی در خانه ها و یا باغ ها عاملی برای شیوع ویروس کرونا محسوب می شود.

سعید رحیمی رییس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متأسفانه با توجه به عدم رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم تخت های بیمارستانی ما کاملاً پُر شده است، اظهار داشت: تخت های آی سی یو ما پُر شده است.

معضل عروسی های زیرزمینی و افزایش کرونا در لرستان وی، عنوان کرد: سیستم های بیمارستانی استان با توجه به حجم بیماران و سطح اکسیژن مورد نیاز برای هر بیمار کرونایی، با اخلال مواجه شده است.

رییس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد، ادامه داد: حضور در مراکز پر تجمع، عروسی ها، مراسم ترحیم و جاهای پر تردد موجب بروز این مشکلات شده است.

رحیمی با تاکید بر اینکه الان مراسم های عروسی به صورت زیرزمینی برگزار می شوند، گفت: همچنین برگزاری مراسم های عروسی در باغات یکی دیگر از معضلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل عروسی های زیرزمینی در لرستان/ علیه برگزارکنندگان اعلام جرم می شود

معضل عروسی های زیرزمینی در لرستان/ علیه برگزارکنندگان اعلام جرم می شود