مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-19سياسي

اهتمام بیشتر به بزرگداشت عید غدیر متناسب با شرایط خاص کرونا


امام جمعه مهریز با تاکید بر اهتمام بیشتر نسبت به بزرگداشت عیدغدیر، تاکید کرد: باید دهه امامت و ولایت با برگزاری برنامه های جذاب و متناسب با شرایط خاص کرونا در محور فعالیت های فرهنگی شهرستان قرار گیرد.

- ایسنا/یزد امام جمعه مهریز با تاکید بر اهتمام بیشتر نسبت به بزرگداشت عیدغدیر، تاکید کرد: باید دهه امامت و ولایت با برگزاری برنامه های جذاب و متناسب با شرایط خاص کرونا در محور فعالیت های فرهنگی شهرستان قرار گیرد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان که در فرمانداری مهریز برگزار شد، به اهمیت رصد و پایش مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان به صورت منظم و مستمر توسط شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد.

وی داشتن نقشه راه و برنامه محوری را بر اساس نیازها و مطالبات مردم شهرستان جزو رسالت های مهم این شورا ذکر کرد و با اشاره به به اهمیت پیگیری ایجاد بانک اطلاعات مساجد شهرستان به عنوان یک اولویت مهم، گفت: تاکنون در این خصوص با برگزاری جلسه های مکرر اقدام های ارزنده ای صورت گرفته است که باید پیگیری شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: فرهنگ سازی برای برگزاری عیدسعید غدیرخم با همکاری مردم و تمام علاقه مندان به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باید جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام بیشتر به بزرگداشت عید غدیر متناسب با شرایط خاص کرونا

اهتمام بیشتر به بزرگداشت عید غدیر متناسب با شرایط خاص کرونا