مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-18سياسي

وقتی علم در جهت توسعه و آبادانی به کار گرفته می شود


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از اشتغال 50 نفری بانوان روستای سوها در کارگاه قالی بافی راه اندازی شده توسط دانشگاه آزاد خبر داد.

- فریبا رامزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: از دوم اسفند تاکنون و با پیگیری های به عمل آمده، 13 دار قالی بافی توسط یکی از کارآفرینان استان در شبستان مسجد روستای سوها برای بانوان این روستا برپا شده که به سرعت ظرفیت 50 نفری آن پر شد و اکنون 30 نفر نیز در نوبت انتظار هستنند.

وی افزود: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و استانداری اردبیل و بر اساس یک برنامه پنج ساله که شامل فعالیت های علمی، فرهنگی و کارآفرینی است، روستای سوها به روستایی نمونه در سطح کشور تبدیل خواهد شد و به عنوان یک الگو در قسمت های مختلف به کشور معرفی می شود.

با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و بر اساس یک برنامه پنج ساله روستای سوها به روستایی نمونه در سطح کشور تبدیل خواهد شد و به عنوان یک الگو در قسمت های مختلف به کشور معرفی می شود.

  رامزی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در سال قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، کلاس حفظ قرآن نیز دایر گردید و در این مدت کوتاه 17 نفر موفق به حفظ 15 جزء از قرآن کریم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی علم در جهت توسعه و آبادانی به کار گرفته می شود

وقتی علم در جهت توسعه و آبادانی به کار گرفته می شود