مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 15:052020-07-18اقتصادي

پول سرگردان مدیریت نشود وارد بازار ناسالم می شود


رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی فارس با اشاره به خارج شدن حجمی از پول سپرده شده در بانک ها، تاکید کرد که اگر پول سرگردان مدیریت نشود، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی فارس با اشاره به خارج شدن حجمی از پول سپرده شده در بانک ها، تاکید کرد که اگر پول سرگردان مدیریت نشود، وارد بازار دلالی و ناسالم شده و تبدیل به پول مسموم خواهد شد که تورم عایدی آنست.

عباس ابوقداره شنبه 28 تیر در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری و بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس که به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد، بیان کرد: خواسته و یا ناخواسته تمام مشکلات و بحث های اقتصادی وابسته به شرایط موجود است.

او افزود: جهش تولید سالهاست بزرگترین هدف این کشور است و اگر بانکها همچنان محل تامین مالی باشند همچنان استقراض انجام خواهد شد و بانکها بدهکارتر خواهند شد.

ابوقداره با بیان اینکه سال 99 با چندین بیماری اقتصادی در کشور آغاز شد، افزود: تصویب بودجه سال99 بدون بررسی و نظر کارشناسی اقدام خارج از روال معمول بود که مضاعف شدن شیوع بیماری کرونا و مسایل پیرامون آن بر بخش اقتصادی کشور موجب کسری بودجه بر دولت خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول سرگردان مدیریت نشود وارد بازار ناسالم می شود

پول سرگردان مدیریت نشود وارد بازار ناسالم می شود