مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 13:552020-07-18اقتصادي

100 عامل توزیع شکر در شهرستان شاهرود شناسایی و معرفی شدند


فرماندار شاهرود از معرفی و شناسایی 101 عامل توزیع شکر در سطح شهرستان خبر داد و گفت: 50 عامل فروش شهری و 51 عامل فروش در روستاها و شهرهای شهرستان، - شکر توزیع خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه در زمینه توزیع شکر مشکلاتی در سطح شهرستان وجود دارد که برای آسایش و آرامش مردم تصمیماتی گرفته شده است، تاکید کرد: توزیع شکر توسط 101 عامل در شهرستان یکی از تمهیدات اتخاذشده است.

وی با بیان اینکه 50 عامل در شاهرود و 51 عامل توزیع در شهرها و روستاهای این شهرستان، شکر تعاونی را با قیمت مصوب دولتی توزیع خواهند کرد، بیان داشت: عوامل توزیع در سطح شهر نمی توانند قیمت عرضه این محصول را بیشتر از حد تصویب شده توسط ستاد تنظیم بازار عرضه کنند.

توزیع نهاده های دام و طیور فرماندار شاهرود همچنین درباره مشکلات تهیه گوشت مرغ نیز، تاکید کرد: هر مقدار از نهاده های دامی دولتی که به مرغداران تحویل داده می شود می بایست بین مرغداران توزیع شود تا شاهد بروز مشکل در چرخه توزیع نهادهای طیور نباشیم.

فخری با بیان اینکه شاهرود دارای هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه است و این واحدها زیرمجموعه 35 اتحادیه به فعالیت می پردازند، ابراز کرد: هر شخص حقیقی و حقوقی که در اجرای مصوبات ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 عامل توزیع شکر در شهرستان شاهرود شناسایی و معرفی شدند

100 عامل توزیع شکر در شهرستان شاهرود شناسایی و معرفی شدند