مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-18بين الملل

از سرگیری پروازهای قطر و ترکیه به ایران بعد از امارات


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از راه اندازی پروازهای قطر ایرویز و ترکیش ایرلاین به مقاصد مختلف کشور بعد از هواپیمایی امارات خبر داد و گفت: به زودی پروازهای ایرلاین های داخلی نیز از سرگرفته خواهد شد.

- دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از راه اندازی پروازهای قطر ایرویز و ترکیش ایرلاین به مقاصد مختلف کشور بعد از هواپیمایی امارات خبر داد و گفت: به زودی پروازهای ایرلاین های داخلی نیز از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت هواپیمایی امارات از روز گذشته پروازهای خود به تهران را آغاز و اعلام کرد که مسافران ایرانی اگر می خواهند به این کشور سفر کنند باید شرایط خاصی داشته باشند و آن این که تست PCR منفی خود را از آزمایشگاه های معتبری که در سایت این ایرلاین خارجی در استان تهران، شیراز و اصفهان اعلام شده است بگیرند و در صورت منفی بودن جواب آن تا قبل از 96 ساعت از دریافت جواب منفی تست اقدام به پرواز کنند.

همچنین مسافران برای پرواز به امارات می بایست بیمه نامه معتبر مسافرتی داشته باشند که بیماری کووید 19 را پوشش دهد.

مقصود اسعدی سامانی - دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی - در این باره گفت: شرکت هواپیمایی امارات به غیر از تهران به 62 مقصد خارجی دیگر پروازهای خود را آغاز کرده و با توجه به موافقت نامه دوجانبه ای که بین کشورها برای از سرگیری پروازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری پروازهای قطر و ترکیه به ایران بعد از امارات

از سرگیری پروازهای قطر و ترکیه به ایران بعد از امارات