مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-18ورزشي

اصلاح تعرفه برق مصرفی فراشبند به تعرفه منطقه گرمسیری


امام جمعه فراشبند خواستار اصلاح تعرفه برق مصرفی در شش ماه گرم سال به تعرفه منطقه یک گرمسیری در این شهرستان شد.

- حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته فراشبند با تبریک هفته عفاف و حجاب به همه بانوان و دختران محجوب و معفوف این سرزمین، برای کسانی که در حمله رژیم منحوس پهلوی بابت اعتراض به کشف حجاب در سال 1315 در مسجد گوهرشاد به شهادت رسیدند طلب رحمت و مغفرت و برای قاتلان و مسببان این امر، طلب لعنت و خذلان و خواری در دنیا و آخرت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد اقامه نماز جمعه فارس، او خطاب به همه زنان و دختران گفت: حجاب و چادر برای یک زن مسلمان حکم تاج و عمامه دارد، تاج را بر سر هر کسی نمی ث دهند بلکه بر سر پادشاه می گذارند، عمامه را بر سر هر کسی نمی نهند بلکه بر سر عالم دین و عالم با تقوا می گذارند.

امام جمعه فراشبند افزود: استعمارگران تلاش می کنند این تاج را از سر زنان برگیرند و همچون زنان غربی بی حجاب و بی عفت کنند.

او با اشاره به اینکه زنان بی حجاب و عفاف هیچ ارزشی نزد خدا و پیامبر و عقلای جامعه ندارند، خاطرنشان کرد: ارزش زن و کرامت او در حفظ شئونات دین است و جز این می شود یک شیء بی ارزش.

خطیب نماز جمعه فراشبند ادامه داد: آنهایی که می گویند، حجاب مانع پیشرفت است، مانع ورزش و کسب و کار است و چادر دیسک گردن می آورد بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح تعرفه برق مصرفی فراشبند به تعرفه منطقه گرمسیری

اصلاح تعرفه برق مصرفی فراشبند به تعرفه منطقه گرمسیری