مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-17فناوري

کلاهبرداری با عنوان فروش حساب کاربری بازی های آنلاین


رییس پلیس فتای استان زنجان درباره فروش حساب کاربری بازی های آنلاین به کاربران هشدار داد.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخی از مجرمان سایبری با سوءاستفاده از اعتماد هموطنان اقدام به کلاهبرداری از آنها می کنند و این افراد در یکی از روش های مجرمانه اقدام به خرید و فروش اکانت بازی های آنلاین می کنند.

رییس پلیس فتای استان زنجان افزود: دریافت وجه و عدم واگذاری بازی از مهمترین شگردهای مجرمانه در این باره بوده که در ابتدا مبلغی به عنوان بیعانه دریافت و در ادامه پاسخگوی قربانی نخواهند بود.

وی گفت: در روشی دیگر می توان به عدم واگذاری دسترسی کامل اکانت بازی اشاره کرد که در این صورت پس از دریافت مبلغ کامل بازی و واگذاری اکانت بازی از طریق ایمیل های پشتیبانی که معرفی شده، اقدام به تغییر گذرواژه بازی کرده و دسترسی کاربر جدید بازی را با محدودیت مواجه می کنند.

آدینه لو تاکید کرد: کاربران از پرداخت هرگونه بیعانه خودداری کرده و در صورت دریافت اکانت بازی در نخستین فرصت نسبت به تغییر رمزهای عبور و تعیین ایمیل های پشتیبان جدید اقدام کنند.

رییس پلیس فتای استان زنجان تصریح کرد: ضمناً اگر قصد فروش اکانت بازی خود را دارید، توصیه می شود تا زمان دریافت وجه مورد توافق، از واگذاری اکانت اجتناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با عنوان فروش حساب کاربری بازی های آنلاین

کلاهبرداری با عنوان فروش حساب کاربری بازی های آنلاین