مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 14:502020-07-16اقتصادي

بسیاری از قوانین فعلی نیازمند تغییر به نفع تولید است


استاندار آذربایجان شرقی، بر حذف فرآیندهای زاید اداری در اعطای تسهیلات بانکی به بنگاه های تولیدی تأکید کرد و گفت: بسیاری از قوانین فعلی نیازمند تغییر به نفع تولید بوده و در برخی موارد شاهد ایرادهای بی مورد از سوی بانک ها در اعطای وام به تولیدکنندگان هستیم.

- محمدرضا پورمحمدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت تولید در شرایط کنونی و ضرورت حمایت همه جانبه از بخش تولید، جلسات مشترک میان بانک ها و بخش خصوصی با هدف تسریع در رفع مشکلات و افزایش تعامل بین بخش های مختلف برگزار می شود.

وی، تحقق شعار جهش تولید را رمز اصلی پیشرفت و عبور کشور از مشکلات اقتصادی دانست و بر همکاری تنگاتنگ بانک ها با صاحبان واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در این راستا تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که بانک ها امانت دار سرمایه مردم هستند، گفت: سرمایه مردم باید برای مردم و به نفع مردم، استفاده شود.

وی با انتقاد از اتخاذ سیاست های سخت گیرانه برای اعطای تسهیلات به بخش تولید، گفت: چرا باید تولیدکننده، دار و ندار خود را به بانک بدهد تا بتواند از وام استفاده کند؟ چرا نباید کارخانه و ماشین آلات تولید به عنوان وثیقه در بانک، پذیرفته شود؟ وی، شفافیت و سخت گیری متعارف و مناسب را لازمه اختصاص تسهیلات به تولیدکنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از قوانین فعلی نیازمند تغییر به نفع تولید است

بسیاری از قوانین فعلی نیازمند تغییر به نفع تولید است