مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 14:502020-07-16اقتصادي

آغاز آخرین مرحله آزمایش واکسن چینی کرونا در امارات


«سینوفارم» شرکت داروسازی دولتی چین اعلام کرد سومین و آخرین مرحله آزمایش بالینی واکسن ضد کرونا خود را بر روی 15 هزار داوطلب در امارات متحده عربی آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا سینوفارم روز پنجشنبه اعلام کرد آغاز مرحله سوم آزمایش بالینی این واکسن با همکاری مشترک شرکت هوش مصنوعی و محاسبات ابری مستقر در ابوظبی با نام گروه 42 و وزارت بهداشت ابوظبی صورت گرفته است.

«آشیش کوشی» از مدیران شرکت گروه 42 امارات گفت این مطالعه که از روز چهارشنبه آغاز شده است اولین آزمایش فاز سوم یک واکسن غیر فعال شده در جهان است واکسن‌های غیرفعال شده به خوبی شناخته شده اند و در برابر بیماری‌هایی مانند آنفلوانزا و سرخک استفاده می‌شوند.

هنوز واکسن ضد کرونا (COVID-19) تا کنون برای استفاده تجاری تایید نشده است طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، در حال حاضر 23 واکسن ضد کرونا در جهان در حال آزمایش بالینی است که سه مورد آن‌ها در حال یا آغاز آزمایش مرحله سوم و نهایی در فاز بزرگتری هستند.

قرار است این واکسن روی حدود 15 هزار داوطلب در ابوظبی طی سه تا شش ماه آزمایش شود داوطلبان 18 تا 60 سال سن دارند و فاقد بیماری‌های زمینه‌ای هستند و قبلا هم به کرونا مبتلا نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آخرین مرحله آزمایش واکسن چینی کرونا در امارات

آغاز آخرین مرحله آزمایش واکسن چینی کرونا در امارات