مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 11:402020-07-16سياسي

برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس درشهرستان های بهار و کبودرآهنگ


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان با اشاره به درگذشت عیسی جعفری گفت: نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس یازدهم در انتخابات میان دوره ای مجلس تعیین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلال مرادی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان با ابراز خرسندی از برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در استان همدان با تعامل خوب هیئت های اجرایی و نظارت گفت: بعد از انتخابات در سه حوزه انتخابیه از داوطلبین شکایت داشتیم که مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پرونده مجلس یازدهم به خوبی در استان همدان بسته شد اما به خاطر فوت عیسی جعفری؛ نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ، انتخابات در میان دوره ای مجلس و همراه با انتخابات ریاست جمهوری، برگزار خواهد شد، گفت: سال گذشته از 27 مرحله برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی 25 مرحله الکترونیکی و رایانه ای برگزار شد.

مرادی با اشاره به اینکه مراحل از ثبت نام تا احراز هویت به صورت الکترونیکی برگزار شد، افزود: حتی امکان بررسی الکترونیک را هم داشتیم اما اینکه انتخابات سال آینده غیرحضوری باشد تاکنون بستر آن فراهم نشده است.

وی در خصوص دلایل افت مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد: طبق گفته جامعه شناسان و نخبگان سیاسی وضعیت معیشت مردم عامل اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس درشهرستان های بهار و کبودرآهنگ

برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس درشهرستان های بهار و کبودرآهنگ