مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-16اقتصادي

55 درصد املاک دولت در کرمان فاقد سند هستند


مدل کل امور اقتصادی و دارایی کرمان گفت: با توجه به اینکه 55 درصد املاک دولت سند ندارد امکان زمین خواری و تعرض به این املاک وجود دارد که مدیران دولتی باید به آن توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید شیخ اسدی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان بیان داشت: در خصوص وضعیت اموال غیر منقول دستگاه های اجرایی باید گفت که پنج هزار و 611 سند دستگاه های اجرایی استان است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 12 هزار و 328 فقره از املاک دولتی در استان شناسایی شده است، افزود: 55 درصد از املاک دولت در استان فاقد سند هستند و در واقع درصد اسناد به املاک بدون سند 45 درصد است ضمن اینکه شش هزار ملک دولتی در استان وجود دارند که سند ندارند.

مدل کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه 55 درصد املاک دولت سند ندارد امکان زمین خواری و تعرض به این املاک وجود دارد که در این زمینه مدیران دولتی باید به آن توجه کنند.

شیخ اسدی تصریح کرد: از جمله معضلات و مشکلات کشور و استان کرمان می توان به نداشتن آمار دقیق از دارایی های دولت اشاره کرد ضمن اینکه با تلاش همکاران ما در سال گذشته اسناد را در سامانه سادا ثبت کردیم که در این زمینه کرمان جزو استان های رتبه برتر کشور محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد املاک دولت در کرمان فاقد سند هستند

55 درصد املاک دولت در کرمان فاقد سند هستند