مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-16دانش

دانشگاه کوثر بجنورد ماموریت گرا می شود


رییس دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد گفت: براساس سند آمایش وزارت علوم این دانشگاه ماموریت گرا می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد گفت: براساس سند آمایش وزارت علوم این دانشگاه ماموریت گرا می شود.

علیرضا حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: در راستای سند آمایش وزارت علوم، دانشگاه کوثر رسالت محور و مأموریت گرا شده و بر این اساس با حفظ رشته های قبل، مأموریت این دانشگاه علوم انسانی تعریف شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه کوثر در سند آمایش سرزمینی به عنوان یک دانشگاه مستقل تعریف شده است و این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه در شمال شرق کشور پس از دانشگاه الزهرا دارای بیشترین دانشجوی دختر در کشور است و به عنوان یکی از شاخصه های توسعه آموزش عالی در استان در حال فعالیت است و وزارت علوم و سایر مراجع ذیربط حمایت و توجه ویژه ای به فعالیت های این دانشگاه دارند.

وی با بیان اینکه دانشگاه کوثر بجنورد با قوت به فعالیت های علمی،آموزشی و فرهنگی خود درخراسان شمالی ادامه می دهد، افزود: خوشبختانه دانشگاه کوثر بجنورد به واسطه برخورداری از ظرفیت خوبی در حوزه دانشجویی، اساتید و کارکنان در سطح کشور در جشنواره های مطرح وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به کسب رتبه های اول تا سوم بسیاری شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کوثر بجنورد ماموریت گرا می شود

دانشگاه کوثر بجنورد ماموریت گرا می شود