مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-16حوادث

پلیس آگاهی خبر داد: دستگیری 4 سارق با 40 فقره سرقت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی در گفتگو با پایگاه خبری پلیس در تشریح خبر گفت: پرونده ای با شکایت خانمی در کلانتری 115 رازی تشکیل و برای شناسایی متهمان، - رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق و یک مالخر گوشی های سرقتی با 40 فقره سرقت خبر داد که متهمان به بهانه خرابی در خودرو گوشی مسافران را سرقت می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی در گفتگو با پایگاه خبری پلیس در تشریح خبر گفت: پرونده ای با شکایت خانمی در کلانتری 115 رازی تشکیل و برای شناسایی متهمان، پرونده به پایگاه هشتم ارجاع شد.

وی گفت: شاکی با مراجعه به پایگاه هشتم اظهار کرد، دهم فروردین ماه در میدان منیریه به مقصد خیابان قزوین سوار یک دستگاه خودرو پراید یشمی رنگ که راننده آن مردی حدودا 50 ساله بود و در صندلی عقب خودرو خانم وآقا نشسته بودند، شدم.

پس از طی مسافتی راننده عنوان کرد درب خودرو خراب است و به بهانه بستن درب خودرو چندبار به سمت من خم شد و قبل از رسیدن به مقصد از من عذرخواهی کرد و گفت مسیر را اشتباه متوجه شدم و من را پیاده کرد و گفت کرایه صلواتی است، که بعد از پیاده شدن متوجه شدم گوشی موبایلم را سرقت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس آگاهی خبر داد: دستگیری 4 سارق با 40 فقره سرقت

پلیس آگاهی خبر داد: دستگیری 4 سارق با 40 فقره سرقت