مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-16سياسي

با نظارت دقیق شورای نگهبان، سلامت ارکان و اعضای نظام تضمین می شود


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار اعضای شبکه نظارت در انتخابات استان قزوین گفت: با نظارت دقیق شورای نگهبان، سلامت ارکان و اعضای نظام تضمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار محمدتقی صفری رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین و اعضای شبکه نظارت در انتخابات که به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند فرموده مؤمنین محافظ و نگهبان نماز هستند و شورای نگهبان نیز نگهبان نماز است به شرط آنکه نماز را اقامه کنیم و نمازی که اقامه می شود در حقیقت همه دین اقامه شده است.

وی تصریح کرد: اقتصاد، عدالت، رأفت و عطوفت در دین وجود دارد و خداوند فرموده مؤمنان کسانی هستند که دین را برپا می کنند و اگر دین برپا شود، اقتصاد پویا، عدالت، رأفت و عطوفت در جامعه پررنگ خواهد شد و شورای نگهبان نیز در تحقق این هدف، رسالت مهمی بر عهده دارد.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: اگر شورای نگهبان نقش نظارتی خود را به خوبی ایفا کند، سلامت ارکان و اعضای نظام تضمین می شود و کسانی بر مسئولیت ها قرار می گیرند که کاملاً با ایمان هستند و دغدغه های عاشورایی و الهی را دنبال می کنند و همواره در پی سالم سازی سیستم خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نظارت دقیق شورای نگهبان، سلامت ارکان و اعضای نظام تضمین می شود

با نظارت دقیق شورای نگهبان، سلامت ارکان و اعضای نظام تضمین می شود