موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-15بين الملل

حمایت عشایر اردن از سوریه در برابر تحریم های آمریکا


یک هیأت 12 نفره متشکل از شیوخ عشایر اردن ضمن اعلام حمایت از دولت و ملت سوریه تأکید کردند که ملت این کشور در برابر تروریسم پیروز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک هیأت از عشایر اردن پس از حضور در سفارت دمشق در امان ، از سوریه اعلام حمایت کرد.

هیأت رابطه صقور الأردن للإصلاح العشائری در جریان حضور در سفارت سوریه ابراز اطمینان کرد که ملت این کشور در برابر تروریسم پیروز خواهد شد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا ) به نقل از مصطفی الزبون رییس این هیأت گزارش داد، هدف از این حضور، اعلام همبستگی ملت و عشایر اردن با ملت و دولت سوریه برای مقابله با  تحریم های آمریکا موسوم به قانون سزار است.

سزار نام قانون تحمیلی آمریکا است که بر اساس آن، هر دولت، نهاد یا فردی که در بازسازی سوریه مشارکت داشته باشد یا به هر نحوی به این کشور کمک کند، مشمول تحریمهای آمریکا می شود.

اعضای این هیأت که متشکل از 12 نفر از شیوخ اردن است، خاطر نشان کردند، سوریه که موفق شد در برابر تروریسم پیروز شود، در برابر این اقدام ظالمانه آمریکا نیز به پیروزی خواهد رسید.

اعضای هیأت مذکور با تأکید بر حمایت اردن از سوریه در مبارزه با تروریسم و اقدامات یکجانبه آمریکا علیه این کشور، خاطر نشان کردند، ایستادگی مردم سوریه، ضامن شکست طرح سزار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت عشایر اردن از سوریه در برابر تحریم های آمریکا

حمایت عشایر اردن از سوریه در برابر تحریم های آمریکا