مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 15:052020-07-15اجتماعي

امتحانات پایه دوازدهم در خوزستان با 43 هزار دانش آموز برگزار شد


اهواز مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات پایه دوازدهم را با 43 هزار و 500 دانش آموز خوزستانی در 520 حوزه اجرا با هشت هزار پرسنل اجرایی برگزار کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کوروش مودت عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: امتحانات پایه دوازدهم را با 43 هزار و 500 دانش آموز خوزستانی در 520 حوزه اجرا با هشت هزار پرسنل اجرایی برگزار کردیم؛ همچنین 520 پایگاه سلامت داشتیم که شیوه نامه های بهداشتی را از ورود تا خروج دانش آموز اجرا و همه مجهز به اقلام بهداشتی از جمله ماسک و شیلد بودند.

وی با اشاره به اینکه در همه حوزه های امتحانی تب سنج وجود داشت، افزود: وسایل سرمایشی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت مستمر در طول برگزاری امتحانات مورد بررسی و بازرسی قرار گرفت؛ همچنین در هر حوزه 150 نفر دانش آموز در کلاس های درسی و سالن های امتحانی حضور داشتند؛ در هر کلاس بیش از 9 دانش آموز حضور نداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اعلام این خبر که روز گذشته نتایج امتحانات پایه دوازدهم اعلام شد، تصریح کرد: امتحانات نمونه دولتی در 127 حوزه امتحانی با رقابت 11 هزار و 909 نفر از دانش آموزان در خوزستان برگزار شد؛ بازرسی ها برای آن نیز به صورت مستمر انجام شد تا مشکلی برای دانش آموزان ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات پایه دوازدهم در خوزستان با 43 هزار دانش آموز برگزار شد

امتحانات پایه دوازدهم در خوزستان با 43 هزار دانش آموز برگزار شد