مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 12:402020-07-15سياسي

سیل کمک های مردم قم 98 خانه را آباد کرد


رییس ستاد کمک های مردمی کریمه اهل بیت (س) گفت: کمک های مردم قم برای بازسازی خانه های سیل زده استان لرستان در فروردین سال گذشته، منجر به ساخت 98 واحد مسکونی 65 و 85 متری شده است.

- قم - رییس ستاد کمک های مردمی کریمه اهل بیت (س) گفت: کمک های مردم قم برای بازسازی خانه های سیل زده استان لرستان در فروردین سال گذشته، منجر به ساخت 98 واحد مسکونی 65 و 85 متری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود پارچه باف ظهر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه که در حسینیه سفینه النجاه برگزار شد، اظهار داشت: کمک های مردمی برای بازسازی خانه های سیل زده استان لرستان در فروردین سال گذشته منجر به ساخت 98 واحد مسکونی 65 و 85 متری از محل کمک های مردمی و با مشارکت سپاه علی بن ابیطالب (ع) و تولیت آستانه مقدس حضرت معصومه (س) شده است که این واحدها آماده تحویل به مردم مناطق سیل زده ابراهیم آباد و دوره چگنی لرستان است.

رییس ستاد کمک های مردمی کریمه اهل بیت (س) با اشاره به توزیع روزانه 2 هزار و 500 پرس غذا میان کادر درمانی و افراد جهادگر در سطح استان افزود: ضدعفونی کردن معابر، اماکن عمومی و خودروها از دیگر اقدامات انجام گرفته توسط این ستاد بوده است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات می توان به توزیع 330 هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده به ارزش یک میلیارد و 220 میلیون تومان اشاره کرد که هزینه تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل کمک های مردم قم 98 خانه را آباد کرد

سیل کمک های مردم قم 98 خانه را آباد کرد