مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-15اقتصادي

صدور پروانه ساخت در سرآقاسید بدون هماهنگی با میراث فرهنگی ممنوع است


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: هرگونه درخواست جدید برای صدور پروانه ساختمانی در روستای گردشگری سرآقاسید به موافقت این اداره کل نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد،کوروش باباییان صبح امروز در نشست بررسی مطالعات کالبدی، تهیه و تدوین معیارها و ضوابط اختصاصی روستای سرآقاسید از توابع دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ گفت: طرح های مرتبط با بهسازی بافت باارزش روستای سرآقاسید و بازنگری طرح هادی این روستا با رویکرد گردشگری مصوب 1394 باید به منظور بهره برداری در اختیار مشاور طرح و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

وی افزود: مشاور طرح باید نسبت به ارائه ضوابط اختصاصی و جزییات اجرایی لازم بر مبنای طرح های یادشده، ضوابط و مقررات ملی و ضوابط میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام کند.

باباییان تصریح کرد: طرح تمامی ساختمان های دارای پروانه از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اختیار میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری و مشاور قرار گیرد.

وی بیان داشت: در خصوص ساخت و سازهای بدون پروانه مقرر شد اقدامات قانونی از سوی دهیار انجام و نتیجه به جلسه بعدی ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه ساخت در سرآقاسید بدون هماهنگی با میراث فرهنگی ممنوع است

صدور پروانه ساخت در سرآقاسید بدون هماهنگی با میراث فرهنگی ممنوع است