مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-15اقتصادي

جهش تولید مختص به یک وزارت خانه نیست/لزوم بهبود رفتار بانک ها


رییس خانه صنعت و معدن ایران بابیان اینکه جهش تولید نیازمند خرد جمعی و عزم جدی است، گفت: نباید حمایت از تولید و شعار سال را به یک وزارتخانه مانند صمت مختص دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالوهاب سهل آبادی در مراسم تقدیر از صنعتگران استان سمنان که ظهر چهارشنبه در اتاق بازرگانی سمنان برگزار شد ضمن بیان اینکه رفع موانع تولید می تواند سبب تسهیلگری در تولید شود، بیان کرد: این تفکر نباید وجود داشته باشد که تنها وزارت صمت وظیفه و رسالت در قبال جهش تولید دارد.

وی بابیان اینکه شعار سال نیازمند یک خرد جمعی و عزم جدی است، تأکید کرد: تولیدگران امروز از نحوه برخورد مسئولان راضی هستند اما نیاز به یک هماهنگی و خرد جمعی هستیم مثل آن چیزی که در ایام شیوع ویروس کویید 19 و بیماری کرونا بودیم.

رییس خانه صنعت و معدن ایران بابیان اینکه جهش تولید صرفاً مخصوص وزارت صمت نیست بلکه مجموعه ای از عوامل در ارتقای آن دخیل هستند، ابراز کرد: امروز یکی از مشکلات واحدهای تولیدی مقوله بدهی های بانکی است و در این راستا باید گفت متأسفانه رفتار بانک ها در قبال صنعتگران بدهکار اصلاً برخورد مناسبی نیست.

سهل آبادی ضمن بیان اینکه همکاران ما در بخش صنعت در خصوص بدهی به بانک ها دچار مشکلات فراوانی هستند، تأکید کرد: صنعتگران سعی کردند تا در ایام کرونا که حتی نماز ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید مختص به یک وزارت خانه نیست/لزوم بهبود رفتار بانک ها

جهش تولید مختص به یک وزارت خانه نیست/لزوم بهبود رفتار بانک ها