مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-15اقتصادي

اولویت مهم دولت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است


تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی از اولویت های مهم دولت است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غفور قاسم پور ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از یک واحد تولیدی و همچنین پروژه های عمرانی و زیرساختی شهرک صنعتی ماهدشت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تلاش مسئولان تحقق شعار سال است.

وی با اشاره به اهمیت تقویت سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، گفت: تقویت اقتصاد و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار کرج با اشاره به اینکه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی از اولویت های مهم دولت است، افزود: در سطح شهرستان کرج این مهم را با مشارکت مردم و با جدیت دنبال می کنیم.

قاسم پور با اشاره به اینکه شهرک صنعتی ماهدشت یک شهرک نوپا است، افزود: سال گذشته بر اساس مصوبه هیئت دولت، منطقه صنعتی ماهدشت مصوبه شهرک شدن را دریافت کرد.

وی افزود: دستگاه های خدمت رسان در تأمین زیرساخت های این شهرک صنعتی از جمله برق و مخابرات نقش مهمی داشته اند.

فرماندار کرج تاکید کرد: امید است مزیت های لازم در شهرک صنعتی ماهدشت برای کمک به تحقق اشتعال پایدار صورت گیرد، ما نیز به روند توسعه ای این شهرک صنعتی کمک خواهیم کرد.

قاسم پور با اشاره به اهمیت نقش شهرک صنعتی ماهدشت بر پویایی تولید شهرستان کرج در خصوص الحاق بخشی از خارج این مجموعه به درون شهرک، گفت: با توجه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مهم دولت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است

اولویت مهم دولت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است