مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-15سياسي

دغدغه هایی با بوی بادام تلخ/ رسیدگی به وضعیت دارو، مهم ترین خواسته جانبازان ایلامی


امنیت جامعه امروز ما به دلیل از جان گذشتگی و ایثار رزمندگان و شهدایی است که برای دفاع از ارزش ها حتی از جان خود گذشتند این در حالی است که جانبازان شیمیایی در ایلام علاوه بر دردهای ناشی از جانبازی دغدغه تهیه دارو را نیز دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، دنیای پر رنج جانبازان بر کسی پوشیده نیست، رنج هایی که نفس های بریده و سرفه های بی پایان روایتش می کند، فریاد خاموش و خس خس سرفه هایی که اثری از روزهای دفاع از اعتقادات را دارند.

هیچکس جز یک فرزند جانباز شیمیایی نمی تواند آخرین نفس هایی که ممکن است برای همیشه قطع شود را درک کند؛ صدای گرفته شبانه سینه پدر سکوت مبهم شب را می شکند.

در همهمه هجوم اسپری های تنفسی و کپسول های اکسیژن خودش را در اتاق لا به لای تصویرها و دل نوشته هایش گم می کند، جانباز 70درصد شیمیایی که تمام دلخوشی اش مناجات با خداست.

جانبازان 8 سال دفاع مقدس و جانبازان شیمیایی که به دلیل استنشاق گازهای مرگ آوری که صدام به استفاده آن در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بر آنان روا داشته بود، اکنون در معرض آلودگی با این عوامل شیمیایی قرار گرفتند.

  موضوع مهم توجه به جانبازان واقعی جبهه که اکنون در وضعیت بغرنجی به سر می برند خبرنگار فارس را بر آن داشت تا از نزدیک با آنان و خانواده هایشان مصاحبه ای به شرح ذیل داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه هایی با بوی بادام تلخ/ رسیدگی به وضعیت دارو، مهم ترین خواسته جانبازان ایلامی

دغدغه هایی با بوی بادام تلخ/ رسیدگی به وضعیت دارو، مهم ترین خواسته جانبازان ایلامی