مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-15سياسي

زمینه اجرای قانون حقوق معلولین فراهم شود/لزوم رعایت حقوق معلولین در استخدامی ها


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: قانون وظایف تمام بخش ها در قبال جامعه معلولین را مشخص کرده و ظرفیت های لازم برای عملیاتی شدن قانون حمایت از معلولین به ویژه در زمینه اشتغال در سطح استان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار با تشکل های مردمی و اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی کردستان که به مناسبت هفته بهزیستی و با حضور مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: معلولیت نه تنها عیب نیست، بلکه گاهی عنایت است که خداوند متعال می فرمایند، نزد خدا آن کسی که باتقواتر است عزیزتر است.

 وی با بیان اینکه ملاک جایگاه انسان ها نزد پروردگار به شرایط جسمانی و زن و مرد بودن نیست، گفت:  آن مسیری که انسان می خواهد به آن برسد و رشدی که باید به آن دست پیدا کند برای همه فراهم است و انسان برای رسیدن به قرب خدا و مقام والای انسانی باید تقوا پیشه کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: خداوند هرچه به انسان می دهد در قبالش مسئولیت انسان ها را بیشتر می کند و تک تک اعضای بدن در روز قیامت نسبت به آنچه انسان انجام داده شهادت می دهند.

آیت الله حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: هرچه خداوند به انسان داده منشاء آزمایشی برای آنان است، پروردگار متناسب با آنچه به انسان ها عطا کرده از آنها انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه اجرای قانون حقوق معلولین فراهم شود/لزوم رعایت حقوق معلولین در استخدامی ها

زمینه اجرای قانون حقوق معلولین فراهم شود/لزوم رعایت حقوق معلولین در استخدامی ها