مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-15پزشكي

توزیع انسولین در 30 داروخانه استان البرز/ وجود 40 هزار بیمار دیابتی


مدیر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به وجود 40 هزار بیمار دیابتی در استان از توزیع انسولین در 30 داروخانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر امیر بقایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت انسولین های تزریقی ان.

پی.

اچ و رگولار برای بیماران دیابتی، اظهار کرد: در حال حاضر برای سهولت درمان بیماران و اینکه تزریق آنها را اذیت نکند از تولید انسولین های قلمی استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه انسولین های قلمی در بازارهای جهانی از جمله آمریکا از دو سال قبل با قیمت هر قلم 100 تا 300 دلار عرضه شده که رقم بالایی است، گفت: اما در ایران قیمت هر قلم انسولین حدود 35 هزار تومان است که اگر با بیمه پرداخت شود نزدیک به 90 درصد هزینه آن توسط بیمه پرداخت می شود.

مدیر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه بعد از بحران ارزی با قاچاق معکوس مواجه شدیم، گفت: به همین دلیل اکنون برای مدیریت در بحث توزیع انسولین موضوع سهمیه بندی و توزیع به تعدادی داروخانه مشخص در سطح استان را در دستور کار داریم که به احتمال زیاد از هفته آتی با اعلام اسامی داروخانه ها آغاز می شود.

توزیع انسولین در 40 مرکز تعیین شده استان البرز بقایی گفت: بر خلاف بسیاری از استان ها که توزیع انسولین در آنها از شبکه غیرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع انسولین در 30 داروخانه استان البرز/ وجود 40 هزار بیمار دیابتی

توزیع انسولین در 30 داروخانه استان البرز/ وجود 40 هزار بیمار دیابتی