مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-15سياسي

رسانه ها برای ترویج استفاده از ماسک تلاش کنند


فرماندار بندرانزلی با اشاره به همیاری رسانه ها برای اطلاع رسانی و هشدارها در دوران کرونا گفت: رسانه ها می توانند با انتشار یک کلیپ از چهره های شاخص شهرستان بخصوص بازیکنان ملوان برای ترویج رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص ماسک زدن کمک به سزایی کنند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، سید اسماعیل میر غضنفری امروز در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا جدی است و اول باید خودمان جدی بگیریم بعد از مردم انتظار داشته باشیم.

سید شمس الدین مؤمنی امام جمعه بندرانزلی نیز در این جلسه با بیان اینکه باید با این بیماری زندگی کنیم و این بیماری به زودی از بین نمی رود، اظهار کرد: با توجه به تجربه ای که از موج اول این بیماری داشتیم باید خودمان را تجهیز کرده و با این بیماری مقابله کنیم و این باید به عنوان یک رفتار زیستی و اجتماعی جای خود را در بین مردم ایجاب کند.

  سید رحمان سیدزاده دادستان بندرانزلی نیز با اشاره به اینکه اماکن عمومی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند پلمب می شوند، اظهار کرد: بیش از 90 درصد بازرسی ها خروجی ندارد و تنها بازرسی کفایت نمی کند و باید اماکن عمومی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند پلمب موقت شود.

   بررسی وضعیت بندرانزلی ازنظر کرونا رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز با اشاره به اینکه در هفته گذشته هفت شهر گیلان قرمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای ترویج استفاده از ماسک تلاش کنند

رسانه ها برای ترویج استفاده از ماسک تلاش کنند