مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-15اقتصادي

بشیری: گرانی افسارگسیخته کالاها به عنوان کرونای اقتصادی به جان مردم افتاده


گرانی افسارگسیخته و نفس گیر قیمت کالاها به ویژه کالاهای تولیدی تحت نظارت دولت و افزایش قیمت ارز و سکه و کاهش ارزش پول ملی کرونای اقتصادی شده و به جان مردم ما افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فرهاد بشیری در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه 25 تیرماه 99) گفت: از آقای رییس جمهور می خواهم تمام مساعی خود و همه ظرفیت های کشور را برای مبارزه با ویروس کرونا به کار گیرد و دستگاه های مسؤول تمام کسانی را که در این زمینه قصور و کوتاهی دارند شناسایی کنند و با آنها برخورد قانونی داشته باشند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درخواست من از مردم نیز این است که توصیه های مسؤولان مبارزه با کرونا را جدی تر بگیرند تا از این ویروس خانمانسوز با رعایت نکات بهداشتی و تولید واکنس کرونا پیروز شویم.

وی افزود: گرانی افسارگسیخته و نفس گیر قیمت کالاها به ویژه کالاهای تولیدی تحت نظارت دولت و افزایش قیمت ارز و سکه و کاهش ارزش پول ملی کرونای اقتصادی شده و به جان مردم ما افتاده است.

بشیری خاطرنشان کرد: لازم است رییس جمهور به عنوان اولین مقام اجرایی کشور نظارت حداکثری بر امور اقتصادی کشور داشته باشد و نسبت به معرفی وزیر برای وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از این تعلل نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشیری: گرانی افسارگسیخته کالاها به عنوان کرونای اقتصادی به جان مردم افتاده

بشیری: گرانی افسارگسیخته کالاها به عنوان کرونای اقتصادی به جان مردم افتاده