مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-15اقتصادي

اختصاص 2360 میلیارد تسهیلات کرونا به واحدهای اقتصادی فارس


بیش از دو هزار و 360 میلیارد تومان تسهیلات در راستای حمایت از بنگاه های اقتصادی در دوران کرونا در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی ظهر چهارشنبه در شورای اشتغال فارس بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر بنگاه های اقتصادی در استان فارس جز بنگاه های اقتصادی کوچک است از این رو از اسفند ماه این بنگاه ها دچار مشکلات اقتصادی مختلفی شده اند.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس بیان کرد: بالغ بر دو هزار و 360 میلیارد تومان تسهیلات در راستای حمایت از بنگاه های اقتصادی در استان فارس اختصاص یافته است که می تواند نقش مناسبی در راستای حمایت از این بخش داشته باشد.

رحیمی یادآور شد: دستگاه های اجرایی مکلف هستند تا این تسهیلات را به واحدهای زیر مجموعه خود معرفی و اختصاص دهند این در حالی است که گلخانه های که طی این مدت دچار مشکلات عدیده ای شده اند که می توان این مشکلات را با بهره برداری از این تسهیلات کاهش داد.

استاندار فارس معتقد است واحدهای صنفی، بنگاه های اقتصادی، باشگاه های ورزشی و … نباید در پرداخت تسهیلات مورد غفلت واقع شود.

وی افزود: بخش های اموزشی، مهدکودک ها، فعالین گردشگری و مجموعه های بهزیستی و آموزش و پرورش نیز جز رسته های است که می تواند جز بخش های پرداختی تسهیلات کرونا در فارس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2360 میلیارد تسهیلات کرونا به واحدهای اقتصادی فارس

اختصاص 2360 میلیارد تسهیلات کرونا به واحدهای اقتصادی فارس