مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-15پزشكي

کووید - 19 به روماتولوژی کودکان رسیده است


رییس بیمارستان کودکان ابوذر اهواز با بیان اینکه کروناویروس تظاهرات بسیار متفاوتی دارد و می تواند با تظاهرات مختلفی بروز پیدا کند، گفت: هرگز به نظر نمی آمد که این بیماری به روماتولوژی کودکان برسد اما اکنون می بینیم تعداد زیادی از بیماران با تظاهرات بیماری .

- ایسنا/خوزستان رییس بیمارستان کودکان ابوذر اهواز با بیان اینکه کروناویروس تظاهرات بسیار متفاوتی دارد و می تواند با تظاهرات مختلفی بروز پیدا کند، گفت: هرگز به نظر نمی آمد که این بیماری به روماتولوژی کودکان برسد اما اکنون می بینیم تعداد زیادی از بیماران با تظاهرات بیماری های روماتولوژیک به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

دکتر محمدرضا فتحی اظهار کرد: با شیوع کروناویروس، اورژانس و ICU بیمارستان ابوذر به دو قسمت بیماران تنفسی و غیرتنفسی تقسیم شد و 36 تخت عادی نیز برای بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مردم فکر می کنند کودکان به کرونا مبتلا نمی شوند اما این باور غلط است؛ در ابتدای شیوع بیماری همه فکر می کردند کودکان کمتر درگیر کرونا می شوند اما به مرور مشاهده کردیم اطفال نیز می توانند مبتلا و بدحال شوند و حتی مرگ و میر داشته باشند.

فتحی با اشاره به بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان کودکان ابوذر اهواز، بیان کرد: کودکان از شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کووید - 19 به روماتولوژی کودکان رسیده است

کووید - 19 به روماتولوژی کودکان رسیده است