مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-15حوادث

امدادرسانی به 26 خانوار تالشی و سیاهکلی گرفتار در سیلاب


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به امدادرسانی به 26 خانوار گرفتار در سیلاب در شهرستان های تالش و سیاهکل از توزیع اقلام مورد نیاز بین این خانواده ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش غلامی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیلاب بر اثر بارش شدید باران در برخی از مناطق استان گیلان، اظهار کرد: امدادگران هلال احمر گیلان در دو روز گذشته به خانواده های آسیب دیده از سیلاب در شهرستان های تالش، سیاهکل، ماسوله، رضوانشهر و ماسال امدادرسانی کرده اند.

غلامی با اشاره به اعزام تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر افزود: امدادگران در پی وقوع سیل و بارندگی های شدید در شهرستان تالش منطقه کیش دیبی واقع در محور تالش به مریان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه به 12 خانوار آسیب دیده امدادرسانی کردند، در این منطقه دو دهنه پل نیز مسدود شده بود که با کمک ادارات ذیربط بازگشایی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به امدادرسانی به 14 خانوار آسیب دیده از بارندگی های شدید و سیل در منطقه عین شیخ دیلمان شهرستان سیاهکل، گفت: اقلام و کالاهای مورد نیاز در میان خانوارهای آسیب دیده توزیع شد.

غلامی به جاری شدن سیل در شهرک تاریخی ماسوله نیز اشاره و بیان کرد: در محور فومن به ماسوله و شهرک تاریخی ماسوله نیز به یک دستگاه خودروی آسیب دیده ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 26 خانوار تالشی و سیاهکلی گرفتار در سیلاب

امدادرسانی به 26 خانوار تالشی و سیاهکلی گرفتار در سیلاب