مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-15اقتصادي

کرونا؛ بهترین فرصت برای آغاز زندگی مشترک بدون مراسم های دست وپا گیر


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کاهش میزان ازدواج جوانان در کشور به دنبال شیوع کرونا، به جوانان پیشنهاد کرد با استفاده از این فرصت زندگی مشترک خود را بدون مراسم های غیرضروری و دست وپاگیر شروع کنند.

- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کاهش میزان ازدواج جوانان در کشور به دنبال شیوع کرونا، به جوانان پیشنهاد کرد با استفاده از این فرصت زندگی مشترک خود را بدون مراسم های غیرضروری و دست وپاگیر شروع کنند.

محمدمهدی تندگویان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تاثیر شیوع کرونا بر کاهش میزان ازدواج در کشور گفت: با شیوع کرونا آمار ازدواج ها برای شروع زندگی مشترک کاسته شده است و در عین حال به شدت نگران موضوع موالید هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اتفاقا در این شرایط به همه جوانانی که قصد ازدواج دارند، پیشنهاد می کنم تا محکم و جدی به ازدواج فکر کنند.

اتفاقا الان همزمان با شیوع کرونا بهترین فرصت برای ازدواج است، چرا که این وضعیت باعث می شود خیلی راحت از مراسم و ریخت پاش های غیرضروری اما پرهزینه عروسی گذر کنند.

پذیرش این موضوع به لحاظ فرهنگی نیز در کشور به وجود آمده است.

به همین دلیل جوانان در وضعیت اقتصادی کنونی می توانند این سنت های غیرضروری مانند برگزاری مراسم های پرهزینه را کنار بگذارند و این مبالغ را صرف زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا؛ بهترین فرصت برای آغاز زندگی مشترک بدون مراسم های دست وپا گیر

کرونا؛ بهترین فرصت برای آغاز زندگی مشترک بدون مراسم های دست وپا گیر