مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-15سياسي

متهم شاهرودی به تهیه ماسک برای بی بضاعتان محکوم شد


رییس دادگستری شهرستان شاهرود گفت: دادگستری شاهرود رأیی صادر کرد که یک متهم به تهیه تعدادی ماسک برای افراد بی بضاعت محکوم شد.

- روح الله اسماعیلیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با بیان اینکه دو شعبه به شعبات دادسرای شاهرود اضافه شده است، اظهار کرد: کاهش ورودی پرونده ها به شعبات دادسرا را با ارجاع به شورای حل اختلاف شاهد هستیم و میانگین پرونده ها به 75 پرونده در دادسرا رسیده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به مشاوره قبل از ازدواج برای کاهش طلاق عنوان کرد: در این زمینه، قضات دادگاه خانواده در کلاس های مشاوره قبل از ازدواج تدریس دارند تا ازدواج ها کمتر منجر به طلاق شود.

رییس دادگستری شهرستان شاهرود با بیان اینکه برای مجازات جایگزین حبس شعبه ای مجزا در دادگستری شهرستان تشکیل شده است و در این زمینه تلاش می شود، گفت: در اسفندماه سال گذشته، شعبه 101 دادگستری رأیی صادر کرد که یک متهم محکوم به تهیه تعدادی ماسک برای افراد بی بضاعت شد.

اسماعیلیان با اشاره به همکاری با نهادهای فرهنگی در راستای پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: با آموزش و پرورش در دو مرحله همکاری شد و کارشناسان ما در مدارس حضور یافته و پاسخگویی به شبهات و فضای مجازی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم شاهرودی به تهیه ماسک برای بی بضاعتان محکوم شد

متهم شاهرودی به تهیه ماسک برای بی بضاعتان محکوم شد