مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-15اقتصادي

صنایع تبدیلی زمینه اشتغال 11 هزار نفر اصفهانی را فراهم می کند


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: با صدور 615 جواز تاسیس در صنایع تبدیلی و غذایی زمینه اشتغال یازده هزار و 258 نفر را در استان اصفهان فراهم می شود.

- منصور قماشی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تنوع آب و هوا و امکان تولید تقریباً تمام انواع محصولات مناطق معتدل، نیمه گرمسیری و گرمسیری در استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان با تولید سالانه چهار میلیون و ششصد هزار تن محصولات زراعی، هشتصد هزار تن محصولات باغی و یک میلیون و چهارصد و چهل هزار تن شیر خام و دیگر محصولات دارای رتبه های اول تا سوم کشوری در تولید برخی محصولات زراعی، باغی و دامی در کشور است.

وی افزود: با وجود افزایش روزافزون تولید محصولات کشاورزی، عواملی نظیر افزایش جمعیت و عدم کاهش ضایعات محصولات کشاورزی مانع از رسیدن به نقطه خودکفایی و امکان صادرات در بسیاری از محصولات می شود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه ضایعات در تمام مراحل مختلف تولید، توزیع و مصرف ایجاد می شود، عنوان داشت: با توجه به عرضه فصلی و تقاضای دائمی محصولات کشاورزی، کانال توزیع و بازاریابی شرایط خاصی را می طلبد؛ یکی از روش های اقتصادی جلوگیری از ضایعات ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع تبدیلی زمینه اشتغال 11 هزار نفر اصفهانی را فراهم می کند

صنایع تبدیلی زمینه اشتغال 11 هزار نفر اصفهانی را فراهم می کند